Oj, vilken dag..

Hej kära du, här sitter jag trött och tittar på Adam som äter glass. Tycker synd om mig själv som inte får äta något, jag går ju på diet LCHF. Jag är sååå duktig, tycker jag själv iallafall ;)

När jag hade hämtat Colin på dagis så åkte vi ner till Söderköpings vårdcentral för att invänta Adam, han är sjukskriven 10 dagar till. stakarn!
Sedan ner till apoteket , men Adam orkade inte stå i kö så då åkte vi till vilbergens apotek. Och där fanns så klart inte det vi skulle ha, sedan bort till Mange, Anna och lilla Levis. Vi skulle möta upp Lennie som ska fixa lite saker åt dem. Bara packa in barnen ( +Adam också ) i bilen igen o åka tillbaka till Söderköpings apotek, sen hem o fixa kvällsmat. Jag bakade LCHF bröd åt mig, stekte ägg, matade Lizette, gav Colin kvällsmat, tände ljus och precis när allt var klart, hör jag Adam komma ut till köket. Oj  precis när allt va klart, det där är lite lustigt ibland. Är det någon som känner igen det :)

Nu sover barnen, och jag sitter o tittar på bonde söker fru. Vet inte vad jag ska säga om det, tycker ni det är bra??

Kommentarer
Postat av: STORA syster

Åh duktig du är 3 barnsmamman. Men du ta inte ut dig helt, du måste tänka på dig själv med. glöm inte det. Hoppas vårdcentralen var någorlunda smarta den här gången. Hoppas verkligen att Adam blir bra väldigt snart. och du det där med bonde söker känns som att dom kan lägga ner va. I och för sig tittade jag inte, utan hade tv på utan ljud samtidigt som jag läste min älskade engelska bok, men i alla fall tycker jag att det snart är dags att gå vidare och komma på något nytt, vad sägs om ytterliggare ett sångprogram? Puss & Kram till ER

2011-09-21 @ 21:45:46
Postat av: Emmi

Jag känner igen allt de där du skrev...om att komma till köket o allt e klart...fast här e de tvärtom;) de e jag som glider lite mohahaha, ja..jag gillar ju nördiga bönder..även att jag missade kvällens program, Krya på Adam, kram

2011-09-21 @ 22:32:33
Postat av: Malin

Mycket plågsamt att titta på när någon annan äter glass. :-) Krya på sonen!

2011-09-22 @ 08:12:41
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack så mycket, känns jättekul.

Kul att du börjat blogga lite igen :)

Va lika de är Collin o Lizette, sötisar!

Kram

2011-09-22 @ 08:27:50
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0