Trötter..

Oj vad jag är trött nu, sitter i soffan o äter mitt LCHF bröd. Myket gott!!!

Idag har vi haft fullt upp, först lämna Colin på dagis. Sedan ner till tandläkaren (inga hål) tog dock fel på tiden, så typiskt mig :) Men det gick att fixa, efter det åkte vi in till stan. Adam skulle till läkaren och jag o Lizzan gick en sväng på stan. Köpte presenter åt kusin Emilia som fyller två år. Vi tog en luch på stan innan vi åkte o hämtade Colin. Direkt efter dagis gick vi ner till grannarna på lite fika/mellis, va mycket trevligt. Kul att se barnen leka så bra, vilken lycka för Colin att ha en kompis som granne.
 
På kvällen drog jag till Åby för lite handbollsträning, skit kul. Meeeeeeen fy vad otränad man känner sig, men det är bara bita ihop. Älskar sporthallar, jag är lite lustig men bara lukten när man kommer in är underbar :) Hahha sjuk människa som tycker om svettlukt kanske.

Nu ska jag bara ta det lugnt, imorron är dagis stängt så vi ska nog hitta på något kuligt.

Ja just det, det har gett resultat att köra Lchf en månad. Skönt att man känner att det går åt rätt hål, 10 cm i midjan är borta nu, inte illa va :)

Puss på er...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Shit va duktig du är! Kul när det ger resultat som sagt!

2011-10-05 @ 09:54:05
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: amanda

ja jag förstår det, saknar handbollen massor. Jag ska bara ut och springa och träna upp mig lite sen är jag på ;)

2011-10-05 @ 19:36:05
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: sara

heej! kul att de ger resultat :) vi kan ses i centrum, ska lämna folke halv tio, kan ses vid 20 i tio typ?

2011-10-05 @ 19:39:38
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0