Måndag...

Heeeeeeeeeej..

Idag har vi inte gjort så mycket, bara segat. I morron ska jag till tandläkaren, är lite nervös :S
Efter dagis ska vi ner till grannarna på lite fikamys, ska bli trevligt!


I fredags när vi var i lekparken o fikade, Colin börjar bli en stor kille nu :)


Mys...


Fina tjejen..


Det är full fart på denna lilla tjej, kan jag lova. Idag ställde hon sig upp mot Colins stol, men ramla o fick en liten bula i pannan. Svårt att alltid va med kan jag lova, vi får köpa en hjälm åt henne.

Jaha om man kanske ska se på ensam mamma söker eller pengarna på bordet. Vilket väljer ni?

Imorron är det en månad som jag har kört LCHF, ska bli spännande o se hur mycket som har hänt. Blir även handbollsträning på kvällen.

POK!!!!!


Kommentarer
Postat av: sara

collin är stora killen nu! vi kan ses på öf! tar bara med mej bota då ju, kommer inte ihåg när de börjar, men halv tio är väll bra? kanske kommer lite senare..vi kan ju höras närmre..

2011-10-03 @ 22:03:26
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har allt bra fina barn du Alex. :)

staketet som man ser längst upp på bilden på colin i lekparken, det är där jag jobbar! :P

Länge sedan nu, vi får ses snart (som man sagt så många gånger). Vore kul o se Nils o Colin ihop nu. :)

Kul att du börjat blogga igen föresten...

2011-10-03 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0