Onsdag...

Halloj på er..

Hoppas ni mår bra, jag mår bara bra. Tiden bra springer iväg känns det som, men det är bara roligt. Jag trivs som bäst när jag har mycket omkring mig.

Men min kära lilla dotter vill inte riktigt sova som mig längre :S Känner mig halv död idag, men hon får tänder. Två små där upp har hon fått, dö sött. Så det är väl bara att bita ihop o tänka på dom söta tänderna på nätterna när hon inte vill sova. Underbara unge :)

Snart blir det att åka ner till öf ett tag, i em blir det lite handling o handbollsträning. Oj bästa att sätta lite fart om jag ska hinna till tio.

Trevlig dag på. Pusislipusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite dåligt med nuförtiden va?!

2011-11-12 @ 13:58:08
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0