Onsdag...

Halloj..

Nu har vi haft visning, o det är så att vi INTE ska sälja vårat älskade hus. Jag mena att det skulle komma några som ska köpa ett likadant hus som vi har, så dom ville titta på lite saker.


Vad kan finnas i skåpet?????????????


Jo Colin o Lizzan, busungar!!!


Jaa vad ska man säga :)

Kommer nog sakna mitt rosi nu ett tag när man måste ha rödi, men man kanske får lite mer julkänsla när man tar bort det rosa. Vilken dag ska man fixa med allt då, hur gör ni?????




Han (Adam) ska toffla efter mig länge nu sa jag efter helgen, o vad kommer han hem med  20 röda rosor. 1-0 till mig :)


Nu blir det bonde söker fru, ha en trevlig onsdagskväll...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja lullepulle.. Dom är ju för busiga dina små :) Pusssss

2011-11-25 @ 10:17:13
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0