Jag lever!!!!!!!!

Hejsan kära ni...

Det var ett tag sen sist, men tiden bara springer iväg. Men ska bli bättre på bloggandet, ser att det är några som går in varje dag. Kul :)

Jag hatar mitt blodtryck, aldrig får det vara helt bra. Nu har jag för lågt istället, så nu jag ligger o väntar på att dom ska ringa från sjukan. Får se hur det blir nu med allt, segt är det.

Mina barn är det full fart på Colin är på dagis o leker.  Och Lizzan ligger sover, så nu kan jag passa på o sitta vid dator. Hon är galen o väldigt rolig, men ganska jobbig ibland också. Allt är inte underbart, lika bra o säga som det är ;)



Hon äter jätte bra o jätten fint, det är min dotter det här :)



Dom leker bra ihop, bara hon gör som storebror vill. O det gör hon inte alltid, våran docka börjar bli stor nu. När colin är på dagis krymper hon in hans rum o leker själv, kanske lika bra o passa på när han inte är hemma. Då får hon suga o bita på alla saker som hon vill, o inte ha en polis i rummet.


Imorron är vi lediga o ska spendera dagen i lindö med Becka, Della och alla barnen. Ska bli super mysigt att träffas och roligt se grabbarna leka ihop, det kommer nog bli full fart med fyra grabbar o lilla lizette. Snart snart får hon också en kompis, becka måste bara föda först :) Vi längtar!!!!

Jaha jaa kanske ska städa klart, för ikväll ska vi ha visning på huset.

Puss till er, skriv vad ni vill läsa om...

Kommentarer
Postat av: sara

har inte heller orkat blogga! kul att du gör de:) tråkigt med blodtrycket, vet inte va som är v'rts , högt eller lågt..jag hade lågt förr och åt medecin. har lågt nu med men ingen medecin vet att de är skit allafall! hoppas de löser sig! ska ni sälja huset ?! kram kram

2011-11-23 @ 14:24:51
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nä nu är det inte långt kvar. har ingen aning om vad det blir denna gång, vågar inte ens gissa. Hihi. Jag önskar mig en liten tjeja, men blir självklart lika glad för en liten kille till och bara "den" är frisk så spelar det ju verkligen ingen roll :)



Ska ni flytta?



Hur gammal har Lizette blivit nu då?

2011-11-23 @ 15:50:28
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0