Oj..

Tiden bara springer iväg, har inte längre en bebis här hemma. Han är nu ett riktigt barn :)



Colin o jag Maj-09, guuud så fort det har gått.

Hmmm undra hur livet ser ut om ett år, vad tror ni?
Vem vet  man kanske har fått trillingar, o är fyrabarnsmorsa ;)
Oj nu är jag nära på att ramla av stolen efter den där tanke banan, bäst att springa till soffa i titta på äntligen hemma. Ska inte påstå att jag blir så inspirerad av deras saker, men vad tittar man på annars när man bara har 1, 2 o 4.

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Haha ja det skulle jag vilja se ;)

Då kan ni vara med i familjen Annorlunda sen ler Fast kankse om ni får trillingar en ytterligare gång ;)

Pussilipuss

2010-05-26 @ 08:01:10
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0