Neeeeeeeeeeeeej..

Det är så att jag har fått två apstora finnar i mitt ansikte, kul!!!
Dom svider o känns skit stora, hjälp vad ska jag göra ;)

Adam kallar mig finnen på hakan, när ska jag kunna gå ut igen?
Vilka problem jag har.


Haha jag heter Alexandra o jag är 13 år o har fått mina första finnar..

Nu ska jag gå ut o gräva ett jävla hål i marken,spännande va?
För i hålet ska Colins droppresent " bara ett år senare" få stå , ett träd som vi nu tror är dödt. Men jag är taggad att återuppleva ett liv en söndagskväll som denna. Ni förstår mig va?

Nu hör jag ett dödstrop, bäst att ta sitt ansvar..

Ps. Jag tar med mig mobilen ut, ifall jag behöver ringa 112 ds.




Kommentarer
Postat av: Carro

Ha Ha Ha gud vad trög du är :) Men fint blev det.. En fråga bara, planterade du tädet i svart aska??? för när blev jorden så svart? Lycka till, ser fram emot hemmagjord körsbärs kräm :) Kramar

2010-05-17 @ 07:58:58
Postat av: Jenny med familj

Oj jag ser fram emot hemmagjord körsbärssaft.. Haha kankse får en saftmaja när du fyller år skrattar Undrade med om det var aska;)

2010-05-17 @ 21:57:22
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0