kväller...

Idag har vi haft en toppen dag, har hunnit med en heldel. Jag tycker om sånna dagar när man får mycket gjort, vi har varit inne i stan en sväng, mamma o pappa var här på en fika, varit hos Adams syster på ännu en fika. Imorron börjar det hårda livet, nu ska jag bara gå ner i vikt o så är det. Heja Alex :)

Vi har sålt våra hallmöbler idag, så det är roligt. Skönt när man blir av med lite saker, o pengarna rullar in. Nu tjatar jag på Adam att vi ska börja med vårat sovrum, men det går sådär bra. Vad ska jag göra för att få igenom mitt projekt?

Lägger ut lite bilder från idag...


Colin leker i sandlådan o med hans favvo leksak :)


Colin o jag busar, det slutade med att han rev mig så hårt så jag nästan började tjuta. Vilken unge :)


TITTA TITTA.. Vad jag har odlat i köket, vad tycker ni då?

Imorron kommer Becka o Vincent hit, ska bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Ja det är kul med sådana dagar. Haf haft en likadan dag typ.. Men fika hos din syster =) Japp imorgon börjar det hårda livet.. Är lite spänd.. Det ska bli kul och jag hoppas att det kommer vara gott.. Nu ska jag satsa på beach 2011 för 2010 är ju snart här så det hinns inte skrattar Hörs imorn lullie.. Pusss

2010-05-11 @ 22:25:39
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh fy fasen, inget nytt spel, Adi då...Nae då slår vi näven i bordet, Haha.. Jamen det var ju så jävla dyr hyra så vi har inte råd!! Haha...Vad kul att naglarna håller, du får säga till om du vill komma tillbaks och göra något annat än rosie kanske :) Vad har ni för planer i helgen då?? Ta hand om er pullisar

2010-05-12 @ 10:27:20
URL: http://annajigholm.blogg.se/
Postat av: ella bella..

Titta på den lilla gangster ungen, haha.. Han är inte ens ett och ett halvt och vinner över morsan :) Stolt öve honom. Jag måste också börja med beach livet. Har fan gått upp sex kilo här i kanada. Hoppas du håller ögon och öron öppna åt ett litet hus att hyra hos er i snövel!! pusssss

2010-05-12 @ 19:28:48
Postat av: sara

va go han är lilla collin !

2010-05-12 @ 20:48:09
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0