Helgen..


Colin busar med sina leksaker..


I Fredags så va Colins kusiner med föräldrar hemma hos oss på mat, en jätte mys kväll...



Colin är nybadad, älskar nybadade barn. Det är ju såå mysigt ;)

Va på ikea idag, fick med oss lite nya saker hem.

Nya krokar i hallen


Ny kudde..


Nya tavlor..


En ny spegel som jag bara älskar..



Blommorna o vasen fick jag av Jenny igår, passar ju jätte bra.
Tack så jätte mycket :)



Nu ska jag  gå o lägga Colin, Adam är iväg o hyr film. Hoppas nu bara att han hyr någon som jag ockå vill se. Vet ju hur det brukar va ;)






Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir ju så finfint allt :) Balle, jag har köpt likadana skor som dig, dom svarta.. blev så kär i dom.. hoppas det är OK lulluie.. Hur har nu haft det i helgen?? Ska vi leka snart?

2010-05-10 @ 14:40:58
URL: http://annajigholm.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

Ojoj vad fint det blev.. Herregud som ett slott att gå in i. Blev dock snopen med ett svart kuddfodral trodde du sa att du ville ha ett vitt ;) Men det passade jättebra! Kul med Ikea, tror jag ska få med mig karln dit i helgen men nja inte säkert.. hihi..

Vad ska ni ha för er spegel om ni nu ska sälja den? (Den gamla) Puss lullie pullie*

2010-05-10 @ 19:05:58
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Elin

Spegeln blev jättebra!! GUD så stor Colin blivit. Kan inte riktigt föreställa mig. För mig är han fortfarande en liten bebis. Är ju över åtta månader sen jag såg honom sist.. Saknar er så himla mycket!

2010-05-10 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0