...

Är så ledsen nu, idag skulle vi åkt till Nyköping o köpa den där sänggaveln som jag har spanat på hur länge som helst. Men när jag skulle gå in o titta på blocket idag så var annonsen borta, så himla typiskt :(

Men nu har vi hittat en ny fats på Ikea, tror att det blir samma pengar som den andra. Fast den skulle vi själva måla om, men eftersom färgen är ganska dyr så blir det nog samma pengar i ändå.


Är den inte fin???

Är det inte en väldigt seeeeg dag idag? Det tycker jag iallafall, vi har varit på öb o handlat en våg, eftersom mitt nya liv har börjat. Adam o hans bror ska äta pizza ikväll, snällt va? O jag får äta min soppa, mmmm så gott :)

Vi hörs dåå....

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Vad fin sängen är! Den blir kanon. Skönt att slippa måla också, bara montera ihop den.. Hihi bekvämt.

Schysst att de käkar pizza. DU ÄR JÄTTEDUKTIG!!!!

2010-05-13 @ 22:05:55
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0