Yeeeeeeeeees

Yeees, vi åker till Göteborg helgen efter påsk o hälsar på Adams pappi. Vi kommer att ta vägen förbi ulla pulla oxå,efter lite tjat från mig :)

Så det blev inget ikea idag, istället var vi bara hemma och fick lite besök av min kära syster med familj. Jätte kul att se Colin leka med sina kusiner. Nu har vi hittat kamran så nu kan jag börja lägga upp lite bilder, ska ta mig i kragen o fota här hemma imorron. Så ni som"tjatar" får se, jag är ju ett sego :)

Nu ska jag titta runt lite innan jag ska sova.

Kul med måndag igen?


Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Haha du är duktig på att förhanlda dig till ex. Ullared och Ikea.. Lennie bara stenvägrar haha

2010-03-29 @ 11:46:13
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amen lulliepullie, vad roligt.. Jag vill också!! Fan vad kul för er :) Klart det blir mysmiddag snart igen, håller med om att vi ska slå på stort och dricka vinie då, vi blir ju såååå roliga då.. Eller förrästen vi kanske skulle ta och titta på lite VOLVO 240 raggare på datorn, det är ju kul!!! Pusssss Pullie

2010-03-29 @ 16:30:34
Postat av: Anna

Det var frpn mig :D

2010-03-29 @ 16:31:26
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0