Underbarkväll..

Ikväll har vi haft en underbarkväll med våra underbara kompisar Mange o Anna, vi satt ute i solen o fikade o pratade massa skit. Jag o Anna dampade oss som vanligt så Adam o Mange blev trötta på oss :)

Imorron kommer Colins udnerbara kompis Vincent hit med sin mamma. Känns som det var skit länge sen vi såg men det var ju typ förra veckan, men ändå. Hoppas att det blir fint väder imorron också så barnen kan va ute o leka.

Nu ska jag gå o slänga mig i soffan innan jag ska gå lägga mig.

Natt nattti...


Hahha jag o anna, tror allt att vi hade lite vin i kroppen här ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Haha dampbrudarna ;)

Äntligen är solen här, känns så mkt bättre då..

Ja vi får hoppas att hon får ett bra firande där för det fick hon ju tyvärr inte hemma men men det får bli i helgen.. Kram kram lulli

2010-04-13 @ 22:30:50
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahahaaa, fy fasen vilken smickrande bild hörredu!! Thihi, ja fasen vinkväll på fredag låter fint!! Tjjjihhhuuu.. tack själv för fikat snövels H R N !!!! Haha.. Puss och kraaaaaam :D

2010-04-14 @ 10:18:35
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0