Bilder..

Här kommer lite bilder...


Colins nya jacka o mössa..


Colin ska fixa lite här hemma med pappa..


Busunge...


Vi var på Kolmårdens tropicarium, det var spännade o titta på alla djur.


Kul att torka håret...


Ser lite jobbigt ut :)


Så här fin måste man ju va när man ska fira sina Kusin Engla på hennes 2-årsdag..


Just nu står Colin o tittar på morbrors bil..


Jaa vad ska man säga, mobilnörd o nu även bil nörd ;)

Nu ska jag ta o göra lite kväll för busungen,innan det händer en olycka.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Herreeee guuuud Alex så söt han är!! O så himla stor han blivit med.. oj oj oj vi måste se snart!! Ringer nästa vecka! Pussiii

2010-04-22 @ 19:00:25
Postat av: Della

Gull Colin. :) Ni va på tropicariet sen iaf. Visst är det kul?! Måste ses nästa vecka. Puss

2010-04-22 @ 19:12:50
URL: http://dellacassandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi mår bra. hur mår ni? Jag är lite dålig på att ta bilder förtillfället. får bli bättre på de;) Kul att du lagt ut så mycket bilder på sötcolin. Ja absolut, nästa vecka måste vi ses. När kan ni? Visst var han gullig i nya tröjan, nu får du allt lägga ut en bild på colin i sina nya fina kläder juuuuuuuu. Pusseliiii

2010-04-22 @ 19:37:48
URL: http://eemmaas,blogspot.com
Postat av: Sandri

Så himla söt han är! Längtar till jag får komma och leka lite! Är ledig nästa helg, kanske kan ses då!? Ha det så bra! Puzziz

2010-04-22 @ 21:09:42
URL: http://sandrapentner.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

Hello lullie!

Nja jag vet inte riktigt. Har inte bestämt mig ännu om vi ska titta. Vi ska fira Englas födelsedag hos min farmor och farfar så jag behöver nog få i barnen mat och sedan sover dem och så ska vi vara där kl 14 så jag tror att jag stannar hemma om inte tiden ändras så jag åker direkt till farmor.. Ska prata med dem imorn så jag kan återkomma =)

Vi ses väl iaf i MOgata på lördag eller? Haha se om nån vill köpa mina kläder.. Hoppas hoppas..

Pussa lille Colle.

Kram

2010-04-22 @ 21:42:17
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0