Onsdag..

Hejsan ni :)

Mår ni bra? Det gör inte jag :( jag är nyförkyld alltid lika jobbigt.
Idag har vi varit inne i stan o träffat Johanna,Alice o Jonna en litet tag. Efter det åkte jag hem o väntade på att adi skulle komma så att vi skulle kunna åka till tomten :)
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag längtar tills allt blir klart..

Imorron vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, någon som har ett bra förslag??

Colin sover nu, han har blivit ett litet busfrö :)
Hahahah måste va med hela tiden kan jag lova, men det är bara så roligt.
Hoppas bara på att jag inte kommer att smitta honom nu bara.



Mitt lilla busfrö..

Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Förstår att du längtar. JAg längtar med att få se ert hus klart. Är så himla nyfiken :-)

Det kommer bli det finaste i hela snövels, skrattar..

2009-09-02 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0