Halloj

Oj nu var det länge sen jag skrev,men jag hinner inte med det längre känner jag :)
Passar på att skriva några rader när Colin sover.

Igår var vi på öppna förskolan, det var mysigt. Ska gå dit fler gånger tror jag ;)

Ikväll ska jag o Adam  åka ut till tomten o titta, känns som det var hundra år sen sist,tror att det har kommit upp ett till hus. Det ska bli spännande o se.
Fyyyy vad jag längtar tills vårat kommer, kan nästan bli galen :) hahahha

Colin bara växer o växer nu har han storlek 80, känns som han hade 62 nyss.
Vart har tiden tagit vägen??
O lillkillen har fått 8 tänder,han är ju bara så söt :)

Tänkte lägga upp lite bilder, så ni får se hur mycket han har vuxit :)
Om du Elin läser det här,så måste du skriva en kommentar :) SAKNAR DIG!!!!!
Nu ska jag fixa lite bilder tänkte jag..

Puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0