Vilken grå dag!!!

Jaaa fy vilken grå o tråkig dag vi har idag. Känns som man inte har ork att göra något.
Men jag har iallafall gjort lite nytta, på fm så var jag hos tandläkaren och inga hål hade jag :)
Guuud så glad jag blev, var lite orolig att jag skulle ha det. Och det bästa av allt var att jag behövde bara betala 40 kr, det kändes ju skit bra eftersom jag hade räknat med 500 kr. Det är ju lite skillnad.

Nu ska jag ge skitungen lite mat hade jag tänkt.

På måndag ska jag till IKEA, laddar som bara den :)



Jag vill ha sommar igen.....

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Skönt med en positiv överraskninh när det gäller pengar ler Haha annars brukar det jämt vara tvärtom..

Kul med Ikea.. Vill också dit..

Kram

2009-10-22 @ 20:17:29
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0