Stan!!!!

Japp idag har vi haft en en heldag på stan med Becka o Vincent o Hanna o Charlie.
O så har jag lagat lite mat nu, duktigt av mig va???
Adam duschar o sen ska vi ner o handla lite o sen ut till tomten o titta till allt. Bara tre veckor kvar tills det kommer:) Åhhhhh vad jag längtar!!!!!!

Jo Colins lilla underbara kusin ska hete Emilia, fint va??? Mycket tycker jag:)
Har köpt lite kläder till henne idag,bara längtar att få se henne. Hoppas på imorron.

Imorron på dan ska jag o Sofie träffas ett tag,hoppas på att vi kan massera lite. Men vi får se vad Colin tycker om det, hahaha man kan ju hoppas att han sover då..

Neeej nu ska jag ta Colle...

Tajoooaoa


Jag o Colle...

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju gått och blivit riktigt flitig med bloggandet nu;)

2009-10-08 @ 22:09:50
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0