Onsdaaag!!

Hejsan...
Oj halva veckan har redan gått, veckorna går så himla snabbt.
idag står på  schemat loppis :) Alltid lika roligt o åka på loppis och se om man hittar några fynd.
Men innan vi åker dit så tänkte jag laga lite mat, får se vad jag hittar på.
Inatt sov Colin lite bättre iallafall,så det var skönt!
Det är himla kallt ute nu allså,har inte riktigt fattat att det är höst.
Och jag vill inte fårstå det heller :)

Hoppas jag kan åka till lilla Emilia iveckan o hälsa på, är såsugen på henne :)

Colin sover nu så jag ska passa på o läsa lita andras bloggar innan han hinner o vakna.

Nu vakna han,hahahahha..
som vanligt!

Pösssss

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Hej gums! Hoppas allt är bra med er.. Med oss är det bara bra. I förrgår var vi förbi på er tomt och tittade. Gud så fint det har blivit.. Nu längtar jag så mkt för er skull. Ska bli så kul att ni snart får huset. En massa jobb med men sen är det bara att flytta in. Lycka!

Kram kram

2009-10-15 @ 20:22:17
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0