Man får väl säga!!!!!

Japp man får du säga grattis till Anna & Magnus till deras lilla bebis (katt) ;)
Det trodde jag inte att ni skulle skaffa katt, hahah nu har Nilton någon att leka med:=)
Försöker skriva lite men mellan typ varje ord måste jag jaga Colin, det går fort nu! Det roligaste han vet  är att bita i alla kablar, men det tycker inte mamma är lika spännade.
Idag har vi varit på öf med Emma o lilla söta Nils. Har även skjutsat mormis till sjukan idag. Hunnit med en heldel..
Imororn ska jag o syrran på loppis tror jag, spännande o se om hittar någt fynd.

Bäst att ta vild djuret nu,innan det händer en olycka här hemma!!!!


Grötis nu........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0