Majoooo

Såååå jaaa, nu sover lillen för natten. Vi har kommit i lite rutiner nu,känns ganska skönt att man får lite"egentid" på kvällen.

Idag börjar ju bonde söker fru, det ska jag iallafall se. Hahhahaa alltid lika roligt att få se alla "söta" bönder.
Imorron ska jag Colin in till stan o täffa becks o vinc, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.

Pratade med bror min nyss, o dom har inte riktigt kommit på ett namn till den lilla flickan. Jag sa en massa namn men det var inget som föll honom i smaken. Kan inte förstå det ja :)

Idag har det varit en ganska seg o tråkig dag. Har inte gjort ett skit känns det som. Men det kan va skönt med sånna dagar ibland också!!!


Jaa nu har jag inte så mycket mer att skriva...

Jag som todde på massa med kommentarer när jag skrev att jag hade en bebis i magen.
Aja det kanske inte va så roligt som jag tyckte, min sjuka humor :)
Jag satt iallafall o gravade!!!!! Bara så ni vet...


Titta vad långt jag skrev idag då, bra jobbar Alix!!!!



En glad jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0