FREDAGS MYS!!!!!

Åhhh det är så härligt med fredag,jag verkligen älskar fredagar :)
Idag har Colin o jag varit på mammas jobb, där det var höst disco. Himlans trevligt med lite chips o läsk o smurffmusik ;)
Synd bara att Colin sov hela tiden,hahahaha!! Men han får ladda inför vårdiscot.
Ikväll ska vi ner till Lennis o Jenny för att träffa tjejerna o äte lite mat, mysigt!
Imorron ska vi fotas som jag har tjatat om, men det får bli inne. Det är kallt ute, pratade med fotografen nyss o han sa oxå att det var för kallt. s
Så nu ska jag o fixa i hopp en påse med löv..
I LÖöööv ;) Hhahahha måste bara ta fina löv så det kommer väl ta sin lilla tid!

Vad har ni för er ikväll då? Ni missar väll inte idol hopopas jag??
Det ska vi se på,hihiih!!

Ha en bra kväll så hörs vi imorron efter fotningen :)



Kanske ett bad idag också??

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Tack för igår =)

Hur gick fotograferingen? Hörde att Nille smet idag.. Tur att ni fick tag på han.. Händer ikväll då? Kram kram

2009-10-17 @ 13:27:53
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0