Trötter

Idag är jag lite trötter kan jag lova. Colin har inte haft sin bästa natt direkt, vi gick o la oss vid halv elva sedan vakna han vid tolv o skulle o mat igen.  Sedan vaknar han vid tre och vill ha mat igen, sover i 20 minuter o vaknar av att han hostar så mycket så då bestämmer jag mig för att han ska få lite alvedon. Efter det så somnade han om till sex, hela tre timmar och mat igen på det och sedan sover vi fram till åtta...
Hhaha inte så långa sov perioder direkt, men men.. Mest synd om Colin, men jag vet vad jag tänkte i natt.
Jag dööööööööör snart :) Men det gjorde jag inte som tur var...

Idag ska vi ner till stan för att träffa Sandra o sedan ska vi ner till Söderköping för att titta på lite kläder som skrutten ska få...

Hoppas att ni får en bra dag i det fina vädret, det ska jag iallafall ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0