Söndag..

Japp då var det söndag, så fort en helg går. Vi började helgen med att vi hade Adams bror här på besök i fredagskväll vi åt lite mat o tittade på hockyn. Sedan i lördags så träffa jag Johanna o Emma på stan, det var mysig att få se dom igen. Känns bra att dom är hemma igen :)
Sedan på kvällen åkte jag ut till syrran o var där lite. O idag har vi mest yrat omkring känns det som :) Jo på för middagen så åkte vi till Adams syster o fikade lite. Efter det så åkte vi in till stan o gick o titta, är på jackt efter nya skor till Colin. Men hitta inga som jag tyckte var fina, så vi åkte hem utan skor.
Jaa just det Colin fyller fyra månader idag. Tänkt för fyra månder sen så var jag inte så kartig :) haha tur att man glömmer så fort....
Nu ska jag ta hand om våran tvätt o  vara lite duktig.. Om jag orkar :)

Lägger upp bilder sen från helgen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0