Ojojoj...

Oj dåååååååå!
Nu var det länge sen jag uppdaterade bloggen,men det har varit så sjuk mycket o så har jag inte haft någon lust. Men idag känner jag för lite bloggis:)

I helgen hade vi Colins dop, det var jätte fint o allt gick fint fint. Det var mycket folk som kom ca 75 st tror jag, men smörgåstårterna räckte som tur var. Det var min fasa att de inte skulle räcka, men som tur var så gjorde dom de. Tusen tack för alla fina pressenter Colin fick, kan inte ens räkna upp alla saker för att det var så många. Tänkte lägga upp lite bilder från dopet senare idag.

Idag ska jag o Colin åka hem till Della o Albin o äte lite lunch och Becka skulle också komma. Ska prata med Beckas bebis att den snart får ta o komma, kan inte vänta längre nu :) Hoppas Hoppas att hon vill komma ut snart ;)

Ja just det Colin har fått sin fösta tand,guuud så sött. Han var 4 månder o 11 dagar, ganska bra jobbat tycker jag :)
Haahhahah nu får vi se hur länge till jag kan amma, innan min bröstvårta är bortbiten..

Jaa nu ska jag väl ta o fixa till mig lite om jag ska hinna..

Vi hörs senare!
vilka är ni mina läsaare?? Kan ni inte komentera.....??
Jag som alltid är så nyfiken,hihih..

PussOkram

Kommentarer
Postat av: Bella Larsson

Jag läser din blogg!! :)

2009-05-27 @ 13:16:36
Postat av: Carro

Men Lullis jag läser varje dag. Måste ju veta vad som händer när jag inte hinner prata med dig ..

Puss på er familjen

2009-05-27 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0