kväll...

Just nu håller Adam på att grilla,mmm så gott :)
Vi har precis varit o handlat på city gross,man får ju inte så mycket för pengarna direkt.

Jooo, jag gick ner till stan förut idag.
Hahaha men jag gick aldrig hem ;) lat som jag är...
Ska jag berätta varför???
Jo för att det regna,annars hade jag nog gjort det.. ( eller kanske inte)

Imorron vet jag inte vad vi ska hitta på. Just nu sitter Colin o slår med sin hand hela tiden på min hand,jag tror att han känner sig lite delaktig i mammas bloggande. Det ska ju börjas i tid med saker.
Tror min lilla skrutt börjar bli hungrig nu,ska ta o passa på o ge honom lite innan jag ska äta..

pussokram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0