Hej svejs..

Tjena tjabba hallå!!!!

Hur står det till? Med oss är det bara bra, colin sitter i leker med sina leksaker som han har fått idag. Vi har varit ute på Maxi en sväng o träffade Alice,Alices kille, Johanna o Emma .
Innan idag så var min syster här på en liten lunch, hon fick bara korv o pasat. Hahha jag är inte så händig av mig direkt.

Tänkte lägga upp lite bilder från den sista tiden..

                                
Vi sitter o väntar på pappa i bilen


Mysunge!

                                
Jag,Adam,Elin o Colin                  Prästen o Colin                                 Här badas det ;)


                            
Colins lilla tandi....                    Colin visar sin tand...                      Nya leksakerna :)



Nu sover prinsen, ska nog också lägga mig ett tag nu.
För sen ska jag börja med maten tills Adi kommer hem..

Vi hörs sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0