God mogron..

God morgon! Hoppas att ni har haft en bra natt...
Det har iallafall jag, colin har bara vaknat tre gånger tror jag. Haha har varit så jävla trött så jag är inte hundra.
Nu börjar det närma sig dop, så jag o Adam ska fixa med allt imorgon hade vi tänkt. Det är lite att fixa o tänka på till ett dop, eftersom det nästan kommer 80 st..Haha kan inte förstå att det blev så många, men roligt att så måga ville komma.

Idag tänkte jag åka ner till stan med mamma o syrran o inhandla lite smink o så, allt är slut. Tycker att det är så tråkigt att köpa smink, men man måste ju om man ska vara lite fini :)

Jaha sista visningen var igår,guuuuuuuuuuuud så skönt! Det har varit mycket att fixa med, men nu är det över. Eller nästan för på fredag kommer en lite nisse som hade missat på båda visningarna, o han var tydligen jätte intresserad. Så det är klart att han också ska få titta på mitt hem.

Vädret är ju helt okej idag, kanske ska ta mig en lite promis sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0