Fredag..

Jag älskar fredagar dom är så mysiga på något sätt. Vi började fredagen med en lång promenad sedan gick vi hem för att äta lite. Nu har jag precis stor städat hela lägenheten så skönt när man har städat till helgen. Snart kommer lilla cissi hem till oss på en liten fika. Tänkte att jag skulle bjuda henne på min paj som jag gjorde igår, hoppas det kommer att uppskattas :)
När Adam har slutat jobbet så ska vi åka ner en sväng på stan, så ska vi köpa en morsdagpressent till mig. Hhahhah fatta min fösta morsdag, gud vad lustigt det känns. Men ändå så himla roligt :)
Och efter det väntar en stor handling på city,vi kommer säkert vara där själva idag eftersom det är fredag. Eller kanske inte?? Hahha vi får väl se hur många jag ska köra över med kundvagnen, se upp säger jag bara!!!

Nu sover colin, han är så jäkla duktig bara att ge honom napp o snuttis så somnar han på en gång. Gud så skönt att inte behöva söva honom.

Ska nog ringa till becka o fråga hur dom har det med bebisen..

Vi hörs senare gott folk!!!!!


Colins Favvis filt... Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0