...

Johanna har precis varit här på en lite lunch, hahhaha hon tycker att jag är nörd som bloggar. Hon har lite rätt,känner mig ganska nördig. Men det är ju lite nördigt på ett roligt sätt :)
Så jag ska nog forsätta ett tag till med bloggandet.
Jag bjöd henne på en god kyckling gryta med ris,mmm jag är en riktig hejare i köket! Hahha eller inte ;)

Vi ska snart ner till sörping för att vara lite barni åt min systersbarn,allså Colins kusiner. Får se vad dom hittar på för något bus, dom är bara för söta :)

Colin ligger just nu o spanar på mig från hans gym, han ligger och drar sig o fötterna hela tiden. Finns det något gulligare?

Kanske ska ta mig i kragen o titta igenom hur många som verkligen kommer på dopet o se hur vi ska göra med mat o allt.

Vi kanske hörs senare gott folk!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Tusen tack för att ni var barni när vi var på utvecklingssamtal, ni är guld värda! Ni är så duktiga och gulliga med våra barn!!

Sen om Johanna läser det här så vill jag TACKA för direktleveransen av personliga tillhörigheter till mitt jobb, tusen tusen tack! :)

Vilka snälla människor ni är allihopa!

Kramar Carro

2009-05-18 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0