...

Idag regnar det ute, fy vad tråkigt!!!
Så idag har jag haft en hemma dag, första kom min syrra o åt lite lunch med oss. Och efter det så kom även Adam hem på lite lunch och sedan åkte jag o Colin bort till ÖB ock köpte klister. För jag har klistrar in alla kort på Colin i hans fotoalbum och skriv en massa saker. Känner mig väldigt duktig :)
Så roligt att fixa o trixa lite...

Ikväll kommer min bror o hans tjej o deras lilla Engla hem till oss. Jag ska massera min bror lite, han har lite problem med sin rygg så jag ska försöka fixa till det lite, hahha vi får hoppas att jag inte gör det värre bra ;)

nu ska jag ta colin..



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej...

Tack för den bästa lunch jag haft sen jag började jobba! Det måste vi göra om.. Maten var go och jag hade ioch sör sig inte tänkt mig annat med tanke på vilken hejare du är i köket :)

Tack för att du finns!

Kram Stora Syster

2009-05-06 @ 20:37:37
Postat av: Carro

Hej...

Tack för den bästa lunch jag haft sen jag började jobba! Det måste vi göra om.. Maten var go och jag hade ioch sör sig inte tänkt mig annat med tanke på vilken hejare du är i köket :)

Tack för att du finns!

Kram Stora Syster

2009-05-06 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0