3 maj..

Oj nu var det ett lite tag sen jag uppdaterde, men det har varit så mycket i helgen.
I fredags så var vi o tittade på första majtåget,alltid lika mysigt. Efter det så åkte vi hem till min mamma o pappa o grillade lite. I lördags så var det en heldag hos mammao pappa igen, eftersom adam  skulle hjälpa pappi med stugan. O så idag har vi varit på ramundermarknaden i Söderköping och sedan storhandlade vi på city gross,alltid lika spännade o storhandla :)
Jag tycker mest synd om Adam så får springa 200 gånger i trappan med alla saker.
Just nu håller vi på att städa lite,eftersom mäklaren kommer hem till oss imorgon o fotar. Så lägenheten kommer nog att ligga på hemnet redan på onsdag,kommer nog kännas lite lustigt att se sin egen lägenhet på hemnet.
Imorron tänkte jag åka ner till stan o träffa Becka, det blir säkert en lunch som det brukar bli :)

Ska ta o lägga in lite kort ifrån helgen på datan nu...

Lägger upp de lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0