Trötter..

Japp nu är jag trötter efter en fullspäckad helg, men vi har haft det jätte roligt o mysigt.
Igår så var vi nere hos Freddy o Åsa o åt lite o en del drack. Och idag har vi varit ute i Östra ryd hos Colins farmor o hjälpt till med att fälla träd, spännande va?? hahha
Sedan åkte vi hem till mamma o pappa och firade lilla syster Victoria som fyller 16 år. 
Och nu har jag badat lillkillen o håller på att beställa kort fråm fuji,så himla roligt när de dyker ner i brevlådan om några dagar. Alltid lika spännade o se korten :)
Colin stoppar in nappen själv i munnen nu, de ni :)
Hahha annars är det bara tur han har min lilla älskade pälskade näsklade unge...
Tänk att man kan tycka om någon så mycket, trodde inte det :)
Nej nu ska jag gosa ner mig o soffan hos min små frön..





Vad ska man hitta på i morgon då? Någon som vill leka med oss :)

Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Hej gumman! Hoppas allt är bra. Nu känns det som evigheter sen sist bara för att vi typ är halv isolerade. Ska bli kul o träffa folk sen när Engla inte smittar. Tänkte gå till parken imorn men får ju inte va nån där då så hon inte smittar ner de andra barnen.. Måste avboka bvc tiden på tis med. MKt man inte kan göra.. Samtidigt som det är skönt att hon har haft det nu iom att den blev så himla lindrig på henne. det tackar jag verkligen för.. Vi vill gärna träffa er sen när vi är helt återställda. Saknar ju er ;-) Hur går det med stugan då? Hörde att A målade den i helgen. Inte så himla mkt kvar nu då? Det måste kännas skönt för er. Hälsa. Kram kram

2009-06-21 @ 21:55:51
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0