TRÖTT!

Japp jag är skit trött, Colin har sovit jätte dåligt inatt. Så jag känner mig helt mojje ;) Mer mojje än annars,haha..
Syrran kom hit vid åtta i morse hon har hjälpt mig att packa, det tar sin lilla tid att packa ner allt vill jag lova. Men nu har vi kommit en bit på vägen, så det är jätte skönt.
Adam har redan slutat så vi sitter o väntar på honom, vi ska köra bort sakerna till förrådet. Och efter det ska vi hem till mor o far adam ska jobba i stugi.

Då var det middsommar imorron, guud vad fort ett år går allså. Om jag tänker efterså var jag grave för ett år sesan ongen visste om det. Och nu har man en liten bebis på fem månader ;) shit vad det händer saker på ett år bara ;)
Hahha vem vet kanske har en till bebis om ett år, vem vet ;)

Ska fixa till lite saker innan vi ska åka..

Kanske hörs senare gott folk!!!!

Hahah bjuder på en bild på mig från förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0