Senare..

Nu har jag varit duktig, jag har börjar skriva i Colins min första år bok.
Shit vad fort man glömmer saker allså, ska bättre mig på den saken :)
Colin sover,han har sovit i timme o en kvart nu men jag vill inte väcka honom.
När han har vaknat ska vi ut i solen ett tag tänke jag,får se vart vi går.
Har tagit upp en massa med mat från frysen,tänkte göra lite matlådor åt min kära sambo. Snällt va?
Hahha..

Joo idag fyller min lilla syster Victoria 16 år, guud så stor hon har blivit!
GRATTIS!!!


SYSTER!!

Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Vi ska med ut i solen sen när Engla vaknar, hon ska få lite lunch först. Det blir spaghetti o köttfärssås. Oh vad länge han sovit vad skönt. Kan du passa på o vila dig lite innan matlagningen.. Puss

2009-06-22 @ 11:34:47
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0