seeeeeeeeeeg....

Alltid är jag så seg innan jag har  vaknat till, så jag allså inte vaknat än ;)
Mötet gick bra igår så det ska spännande o se hur allt kommer att bli när allt är färdigt, det blir säkert bra.
Snart kommer Sandra hem till oss vi skulle gå en sväng hoppas på bättre tur idag,hhaha så att vi kan gå en sväng utan spöregn. Colin har börjat med gröt nu,han är så söt när han äter. Det verkar som att han gillar det, med kladdigt blir det.
Ska nog ta o fixa till mig lite eftersom hon snart kommer.

Ja just det tand nr 2 är på g, tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Hihi.. Vad kul med tand nr 2.. Jag ringer sen.. Puss

2009-06-04 @ 09:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0