Oj då.....

Oj då vad länge sen det var jag skrev, tiden bara springer iväg känns det som.
Jaa vad har vi gjort i veckan då, allt o ingenting känns det som :)
Idag har vi iallfall städat uppe på våran vind o kört det till ett förråd som vi har hyrt, vi har styrt hela dagen. Men vi har hunnit med mycket så det känns himla skönt.
Nu är Adi padi iväg o sätter kökskakel åt en kompis och Colin sover lite, så nu kan jag passa på att skriva lite.
Nu hoppas vi på bättre väder i veckan så man kan va ute lite mera o njuta av sommaren.
Nää nu är jag så tjött,ska passa på o vila lite medans lillen sover..



Hörs senare kanske..

PUSSI!

Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Så söta bilder. Ja jag har saknat dina inlägg men kul att du har uppdaterat nu, ler.. Kram

2009-06-15 @ 20:06:21
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0