Onsdag..

O jag har ont  i min hals än, så imorse ringade jag till sjukhuset för att få en tid. Men tanten jag pratar med menar på att det ska läka av sig själv o så där. Jävligt störande när man ska flytta o allt, vill ju inte va sjuk. Har ingen energi känns det som, hoppas jag är frisk imorron när jag vaknar ;) Hahah tror inte det men man kan ju alltid hoppas...

Idag har adam varit ledig från jobbet, så idag blir badrummet klart, o alla vitvaror kommer på sina platser :) Tror att de håller på med det nu.

Imorron ska jag pappa,syrran o Colin köra saker till huset :) Tur att man har nära o kära som ställer upp, tack så jätte mycket!

Nu ska jag titta på bonde söker fru ;) Hiiihih..

POK!

Kommentarer
Postat av: jenny med familj

Men hur mår du lilla gumman.. VAdå gå över av sig självt.. Det har jag svårt att tro om det skulle vara halsfluss för då behövs ju pencillin ju. Men jag vet ju inte är ju inte läkare men men.. Åhh ni börjar dagen D närma sig.. så himla skönt för er.. Ni är så duktiga och det blir ju så fint.. Pussi

2009-12-04 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0