HEEEEEEEEEEEEEEJ :)

HEEEEEEEEEEEEEEJ :)

Nu ska jag bättre mig på att skriva lite i min blogg, men har inte hunnit med att blogga det har varit så mycket annat.
Colin bara växer o växer så det är roligt. Vi bor ju hemma hos min päron o dom har ju inte snabbaste datorn så jag orkar inte ladda upp några kort. Men vecka 42 kommer vårat hus,åååååå vad jag längtar.
Hahha det är ju typ det ända jag går o tänker på :;) hihihi...
Jaaa annars har det inte hänt så mycket annat.

Hur har ni det då kära läsare,vilka det nu kan vara :)

Bäst att ta odjuret nu innan han käkar upp allt på golvet,hahaha...

Pösssssssssssssssssss.....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag läser ju alla bloggar, nörd som man är;) hihi åh va härligt att huset snart kommer gumman, blir så avundssjuk alltså! Men vi får ta o ses snart! Slå en pling om du har nån tid ledig nästa vecka, för då är ja ledig rätt mycket! Kram Jossan

2009-08-27 @ 19:10:36
Postat av: Jenny å Engla

Åh va kul att du skrivit ngt, ler.. Förstår att du längtar som bara den. Tänk dig snart är du husägare till ett helt nybyggt hus, måste kännas helt underbart. Tror ni kommer att få det så otriligt fint.. Tack för att vi får låna Adam..

Vi får ta och ses lite i helgen o nästa vecka när Engla går på dagis. Då kan ju Carro, jag, du och lilla Colin hitta på nåt om ni vill..

Puss puss

2009-08-27 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0