Vad jag är trött..

Jaa det är jag verkligen. Gud känner mig helt slut.
Idag gick vi upp vid åtta och åt lite frulle och efter det så började vi stor städa, då menar jag verkligen storstäda.
Mäklaren kommer hem till oss imorron o väderar våran lägenhet och han ska även ta bilder. Så nu är det städat vill jag lova :) hahha...

Men man blir verkligen trött efter man har hållt på och styrt en hel dag. Colin har varit jätte snäll, han har mest legat i sitt gym o lekt. Efter städningen åkte vi ut till maxi en sväng,vi skulle köpa lite nya blommor. Men tyvärr så hitta vi inga.

Imorron är det måndag igen, guud så fort veckorna går. Vi fåt väl se vad vi hittar på imorron då.

hahahah nu sitter colin o suger på mih hand, tror inte att  han tycker att det är så roligt när jag sittervid datan...


Min lilla älskling

Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Så söööööööööt :-)

2009-05-04 @ 11:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0