shoo...

Just nu ligger colin i vagnen och sover, så jag har passat på attt städa det sista innan mäklaren kommer.
Idag ska jag och Colin åka ner på öppna förskolan, det ska bli lite trevligt o se om det är något för oss. Men det tror jag allt :)

Igår var jag såå trött allså, vi gick och la oss redan kl nio. Jag somna som en stock,hahaha!
Sedan gav jag Colin mat vid halv fem och sen somna vi om till halv nio igen, guuud så skönt.

Sen ikväll blir det träning för hela slanten, så skönt att man har kommit igång i gen. Känner att kroppen behöver lite träning. Eftersom man har varit en softpotatis i ca ett år nu, så nu ska jag ta tag i mig själv igen.
Snart är ju sommaren här och jag vill inte bada i vassen :)

Lägger upp lite bilder från veckan..


Min lilla skrutt..


Innan vi skulle åka till stan


Hihihi..


Sov dax!


Colin bus..

Nej nu måste jag sätta fart så att jag hinner allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0