Kväll!

Idag har vi hunnit med en heldel, innan vi åkte iväg till Della så städade jag hela lägenheten. Duktigt av mig!
Sedan åkte vi ner till Della och fika lite,så mysigt så. Efter det så åkte jag hem och fick lite besök av Alice o hennes syster Bella som har varit iväg o jobbat utomlands i fem månader, jätte kul att träffa dom.

Jaaa nu sitter vi o tittar lite på tv, är lite sugen på något.
Kanske ska ta lite vattenmelon som finns i kylen.

Imorron ska vi ner till stan och träffa Emma o hennes lilla bebis, ska bli spännade och få se honom :)

Tjaoo


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hallå där!!

Roligt att jag kan följa dina dagar och se vad du och sötnosen har för er...pussiluss

2009-04-22 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0