....

Idag känner jag mig  väldigt seg och trött, vet inte varför riktigt. Colin vaknade vid tre i natt och då gav jag honom lite mat och sedan somnade vi om till sju. Det känns som att jag inte har vaknat till riktigt än, haha jag är alltid så seg på morgon.
Just nu ligger Colin och leker i sitt gym, men när jag tittar till på honom så ligger han åt andra hållet. Hmmm undrar hur det har kommit sig? Han har börjat rört på sig lite tror jag allt!!

Idag är det Valborg, guud så fort tiden går. Det var ju nyss Januari och Colins föddes,shit var har tiden tagit vägen?
Nu den tionde maj blir han redan fyra månder, snart blir han min stora kille :)

      
Colin på BB                            Precis när vi har kommit hem från BB

Idag ska vi möta upp min mamma på stan och fixa lite saker, sedan skulle vi åka ut till Maxi o gå en sväng.
Ikväll ska vi ut till Östra ryd och fira Valborg hos Colins farmor, kan tänka mig att det blir att grilla o så.


Hahahah lägger upp en bild från förra valborg, jag och Anna...

Ska till min lilla fågelunge nu...
Pussehj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0